Net als vorig jaar is er dit jaar weer het super gezellige Diner Rouler op vrijdag 3 maart.

Net als vorig jaar is er dit jaar weer het super gezellige Diner Rouler. Voor hen die nog nooit van deze activiteit heeft gehoord wordt hieronder uitgelegd wat Diner Rouler precies inhoudt!

Bij een Diner Rouler worden de volgende dingen gecombineerd:

• Je leert nieuwe mensen kennen binnen de club en/of ouwe hoeren met bekenden van de club
  • Je kan je kookkunsten etaleren (maar het hoeft zeker geen Michelin ster waardig te zijn)
  • Je kan genieten van de kookkunsten van anderen

Het idee van het Diner Rouler is dat je kookteams hebt en eetteams. Alle teams zijn in principe 2 man/vrouw groot. De kookteams maken een 3 gangen diner (voor, hoofd en na) voor 6 man, waarbij er bij elke gang 2 ‘eetteams’ aanschuiven. Na een gang gaan de eetteams weer door naar de volgende gang bij een ander kookteam.

Planning
Dit alles vindt plaats op vrijdag 3 maart, en inschrijven kan tot en met 25 februari

19.00 uur voorgerecht
20:30 hoofdgerecht
22.00 uur toetje
+/- 23.00 uur afsluitende borrel in een nader te bepalen café

Regeltjes

• Alle eet-teams betalen bij de eerste gang 17,50 euro pp aan het kook-team. Op die manier heeft het kookteam 70 euro (+ eventuele eigen inleg) voor alle 6 de gangen inclusief wijn/drankjes.
  • Een kookteam moeten wel een huis in A’dam hebben, wij zullen proberen om ‘optimale’ routes te maken.
  • Eetteams kunnen zich individueel en per duo inschrijven
  • Kookteams kunnen zich individueel, per duo of trio inschrijven

Inschrijven:
Je kan je hier inschrijven t/m 25 februari